Oldalunk a zavartalan működéshez cookiekat (sütiket) használ, ment le az Ön gépére. Ezek használatát engedélyeznie kell böngészőjében.

Kérjük adja meg adatait az ajánlatkéréshez! (a *-gal jelölt mezők kitöltése elengedhetetlen)

Outsourcing

Nádor Rendszerház szolgáltatásai közül kiemelkedik az ún. outsourcing (erőforrás kihelyezés), amely a dokumentum-kezelés teljes folyamatára kiterjed. Magában foglalja az eszközök, alkalmazások kihelyezését, fejlesztését, működtetését, és az üzemeltetéshez szükséges emberi erőforrás biztosítását. A Nádor Rendszerház jól képzett, gyakorlott munkatársaival és saját eszközeivel áll partnerei rendelkezésére az Ügyfél által meghatározott helyen, a közösen megállapított kritériumrendszernek megfelelően.

Az outsourcing szolgáltatás a következőket öleli fel:

  • A jelenleg üzemelő rendszer felülvizsgálata
  • Többlépcsős konzultáció a felmérés eredményének megfelelően,
  • A használt készülékek visszavásárlása,
  • Új berendezések és kiegészítő eszközök (szoftver, költségfigyelő rendszer stb.) kihelyezése,
  • Teljes körű üzemeltetés, amely magában foglalja a szervizszolgáltatást is,
  • Operátorok biztosítása,
  • Kellékanyag szükséglet biztosítása
  • Költséghelyenkénti kimutatások, elszámolások elkészítése.

A Nádor Rendszerház outsourcing szolgáltatásának igénybevétele számos előnnyel jár:

  • A lehető legmagasabb színvonalú megoldásokat kapja neves gyártó cégek műszaki háttértámogatásával, sok éves tapasztalattal rendelkező, professzionális szolgáltatótól.
  • A jól képzett operátorok a szolgáltató alkalmazásában állnak, így a Partner mentesül a tevékenység során eddig felmerült személyi költségektől.
  • Előre tervezhető, rendszeres, költségalapú elszámolás.
  • A szolgáltatás minősége folyamatosan mérhető és számon kérhető.
  • Az outsourcing konstrukció igénybevétele során a berendezések a szolgáltató tulajdonát képezik, a beruházás és működtetés költségei a szolgáltatót terhelik.
  • A felhasználó felé a másolatok/nyomatok ellenértéke kerül számlázásra.
  • Az igényekhez igazodó erőforrás biztosítása.
  • Országosan kiépített szervizhálózat áll a Partner rendelkezésére ( ISO 9000 és ISO14000 tanúsítvány szerinti működés, központi diszpécserszolgálat, rendszerfelügyelet, kihelyezett raktárkészlet).
  • Számos rendszerbe integrálható szoftvermegoldás a minél egyszerűbb kezelhetőség érdekében.
  • Egyedülálló megoldások a lehető legbiztonságosabb megvalósítására (az elvégzett feladatok háttértárra mentésével, tárolásával, az adatok visszakereshetőségével)
  • Költségcsökkentő dokumentumkezelési eljárások (pl.: a hozzáférés koordinálása, a költséghelyenkénti felhasználás követése különböző eszközökkel)
  • Hálózati nyomtatás vezeték nélküli megvalósítását WiFi rendszeren keresztül.