Oldalunk a zavartalan működéshez cookiekat (sütiket) használ, ment le az Ön gépére. Ezek használatát engedélyeznie kell böngészőjében.

hírek, akciók

Kérjük adja meg adatait az ajánlatkéréshez! (a *-gal jelölt mezők kitöltése elengedhetetlen)

Kamionhívó- és irányító rendszer – személyhívó a logisztika szolgálatában

Önnek is problémát okoz, hogy a telephelyére érkező kamionforgalmat gyorsan és hatékonyan irányítsa?

Rendelkezik megoldással, de az túlságosan drága és számos buktatót rejt magában?

Egyik kiemelt ügyfelünk éppen ezekkel a problémákkal küzdött, amikor megoldásért fordult szakértőinkhez. Ma már semmilyen fennakadást nem okoz számukra az óriási szállítói forgalom, a folyamataik átláthatóbbá váltak és még az erre fordított költségeik is csökkentek.

A megoldandó probléma

Egy multinacionális gyártó cég a telephelyén hatalmas kamion forgalmat bonyolít. Naponta közel száz kamion érkezik, amelyek a gyártáshoz szükséges alkatrészeket hozzák, illetve a készterméket viszik. A parkoló és a logisztika épülete között nagy a távolság, a logisztika épülete sok beállóval rendelkezik, valamint a logisztikai folyamat részfeladatait más-más szervezeti egység végzi. Hatékony kommunikációs eszköz hiányában állandó problémát okozott a sofőrök irányítása, valamint a szervezeti egységek közötti kommunikáció.

Olyan megoldást kellett találni, amely által a sofőrök gyorsan, egyszerűen és költséghatékonyan informálhatóak minden részletről: ki, mikor, hová mehet rakodni, illetve papírmunkát intézni, valamint a cég munkatársai is folyamatosan látják a rendszerben a folyamat aktuális állapotát.

A Nádor Rendszerház által megvalósított megoldás

A Nádor Rendszerház telephelyi személyhívó rendszer bevezetését javasolta, amelynek modulárisan felépíthető szoftvere több feladat ellátására is alkalmas.

Első lépésként a portán a sofőr kap egy számozott személyhívót, amely a várakozás időtartama alatt végig nála marad.

Akár el is hagyhatja az autót, hiszen a személyhívó rendszernek köszönhetően 2-5 km-es távolságon belül bármikor elérhető. Amennyiben ő kerül sorra, szöveges üzenetet kap, amelyben pontos utasítások szerepelnek arra vonatkozóan, hogy melyik rámpához álljon be az autójával rakodáshoz, vagy hol intézheti el a papírmunkát. A sofőrnek nincs más dolga, mint követni a kölcsön kapott személyhívón keresztül érkező utasításokat, majd leadni a készüléket a munka végeztével, amit – ellentétben egy GSM telefonnal – kizárólag a cég telephelyén, ezen az egyedi rendszeren belül tud használni.

A kliens gépekre telepített alkalmazás segítségével a cég bármelyik részlege küldhet ki üzenetet a személyhívókra. Az üzenetek lehetnek tetszőleges nyelvűek, egyediek vagy előre definiáltak. A szoftver egyik legnagyobb előnye, hogy a Nádor saját fejlesztése révén rugalmasan személyre szabható, így bármilyen cég számára a telephelyen belüli kommunikáció és munkafolyamatok egyik legfontosabb eszközévé válhat. Így igény esetén lehetőség van a személyhívó rendszer moduláris kiegészítésére oly módon, hogy több folyamat, illetve szervezeti egység összekapcsolásával egy komplex munkafolyamat irányítási alkalmazás állítható össze különböző jogosultsági szintekkel.

Ez a kommunikációs megoldás gyakorlatilag ingyenesen üzemeltethető és egyszerűen működik.

Mit nyert a cég a személyhívó rendszerrel?

  • Hatékony kommunikációs eszközt, amely egyszerűvé, gördülékennyé teszi a munkavégzést
  • Minimális fenntartási és üzemeltetési költséggel számolhat, a megtakarított összeget egyéb fejlesztésekre fordíthatja
  • Biztonságot, hiszen a telephelyen kívül nem tudják használni a készülékeket, így nem lopják el és nem kell plusz kiadásokkal számolni az eszközök pótlására.
  • Az egyedi és változó igényeikhez mindenkor rugalmasan testre szabható megoldást, amely hosszú távon megkönnyíti a logisztikai folyamatokat.
  • A Nádor szerviz hátterének, szakmai támogatásának köszönhetően garanciát arra, hogy a rendszer folyamatosan, megbízhatóan működik, így egy esetleges leállás nem okoz semmilyen veszteséget.