Search
Generic filters

Kamionhívó rendszer

március 30, 2022

logisztikai központok munkaszervezés kamionhívó
Telephelyi teherautó forgalmat irányító alkalmazásunk komoly távlatokat nyit az átlátható folyamatok valamint a koordináció és kommunikáció terén.

Logisztikai központokban és iparvállalatoknál a nagy teherforgalom miatt előfordul, hogy az érkező teherautók nem állhatnak azonnal a rakodóhelyre. 

Azonban időveszteséget jelent a szállító és a vállalkozás számára is, ha a parkoló és a logisztikai épület között nagy a távolság vagy kevés a beállóhely, ezért egy távolabbi, külső terepen kell várakozni.

Ilyen esetekben a járművek dinamikus irányítását, a sofőrök folyamatos tájékoztatását valamint a részfeladatokat végző szervezeti egységek közötti együttműködést hátráltatja a nem megfelelő kommunikációs csatorna.

A gyors, hatékony irányítás és feladatvégzés eszköze, saját fejlesztésű kamionhívó rendszerünk.

Segítségével:

  • a szállítók gyorsan és egyszerűen informálhatók rakodási teendőikről és annak helyszínéről
  • továbbá a folyamatban résztvevő dolgozók valós időben látják a rendszerben a rakodás aktuális állapotát.

Milyen előnyt szerezhet a kamionhívóval?

  • Nincs többé fennakadás nagy forgalom miatt
  • Átláthatóbbá válnak a logisztikai és egyéb munkafolyamatok
  • Csökken az irányításra és a kommunikációra fordított költség

A kamionhívó gyakorlati működése

A sofőr érkezés és bejelentkezés után, a rakodás idejére kapott vagy saját kommunikációs eszköze segítségével szabadon közlekedhet és várakozhat ameddig várakoznia kell. Autójával akár egy távoli parkolóban is megállhat, mivel a rendszer segítségével 2-5 km-es távolságon belül bárhol elérhető.

Amikor a sofőr sorra kerül, szöveges üzenetet kap a kommunikációs eszközre, amiben pontosan leírják a rakodás vagy a papírmunka intézésének helyét.

Egyszerű kommunikációs megoldás

  • Akár ingyenesen üzemeltethető.
  • A rendszerben küldhető egyedi vagy előre definiált üzenet.
  • A szoftver saját fejlesztésű, ennek következtében rugalmasan személyre szabható.
  • A telephelyi kommunikáció és a munkaszervezés legfontosabb eszköze lehet.

További lehetőségek, amit már megvalósítottunk

  • Státusz megjelenítése távoli kijelzőn
  • A logisztikai központba érkező teherautók adatainak feltöltése időkapu rendszerből vagy vállalatirányítási rendszerből
  • Beléptetőrendszerhez illesztés
  • Rendszámfelismerő rendszerhez illesztés
  • Mérlegelő szoftverhez illesztés, adatátvitel
  • Kioszk elhelyezése a logisztikai központ belépési pontjain
logisztikai központok munkaszervezés kamionhívó

Kamionhívó rendszer

március 30, 2022

Telephelyi teherautó forgalmat irányító alkalmazásunk komoly távlatokat nyit az átlátható folyamatok valamint a koordináció és kommunikáció terén.

Logisztikai központokban és iparvállalatoknál a nagy teherforgalom miatt előfordul, hogy az érkező teherautók nem állhatnak azonnal a rakodóhelyre. 

Azonban időveszteséget jelent a szállító és a vállalkozás számára is, ha a parkoló és a logisztikai épület között nagy a távolság vagy kevés a beállóhely, ezért egy távolabbi, külső terepen kell várakozni.

Ilyen esetekben a járművek dinamikus irányítását, a sofőrök folyamatos tájékoztatását valamint a részfeladatokat végző szervezeti egységek közötti együttműködést hátráltatja a nem megfelelő kommunikációs csatorna.

A gyors, hatékony irányítás és feladatvégzés eszköze, saját fejlesztésű kamionhívó rendszerünk.

Segítségével:

  • a szállítók gyorsan és egyszerűen informálhatók rakodási teendőikről és annak helyszínéről
  • továbbá a folyamatban résztvevő dolgozók valós időben látják a rendszerben a rakodás aktuális állapotát.

Milyen előnyt szerezhet a kamionhívóval?

  • Nincs többé fennakadás nagy forgalom miatt
  • Átláthatóbbá válnak a logisztikai és egyéb munkafolyamatok
  • Csökken az irányításra és a kommunikációra fordított költség

A kamionhívó gyakorlati működése

A sofőr érkezés és bejelentkezés után, a rakodás idejére kapott vagy saját kommunikációs eszköze segítségével szabadon közlekedhet és várakozhat ameddig várakoznia kell. Autójával akár egy távoli parkolóban is megállhat, mivel a rendszer segítségével 2-5 km-es távolságon belül bárhol elérhető.

Amikor a sofőr sorra kerül, szöveges üzenetet kap a kommunikációs eszközre, amiben pontosan leírják a rakodás vagy a papírmunka intézésének helyét.

Egyszerű kommunikációs megoldás

  • Akár ingyenesen üzemeltethető.
  • A rendszerben küldhető egyedi vagy előre definiált üzenet.
  • A szoftver saját fejlesztésű, ennek következtében rugalmasan személyre szabható.
  • A telephelyi kommunikáció és a munkaszervezés legfontosabb eszköze lehet.

További lehetőségek, amit már megvalósítottunk

  • Státusz megjelenítése távoli kijelzőn
  • A logisztikai központba érkező teherautók adatainak feltöltése időkapu rendszerből vagy vállalatirányítási rendszerből
  • Beléptetőrendszerhez illesztés
  • Rendszámfelismerő rendszerhez illesztés
  • Mérlegelő szoftverhez illesztés, adatátvitel
  • Kioszk elhelyezése a logisztikai központ belépési pontjain