Oldalunk a zavartalan működéshez cookiekat (sütiket) használ, ment le az Ön gépére. Ezek használatát engedélyeznie kell böngészőjében.

2020. február 14.

Biztonsági kamera rendszer segítségével személyes jelenlét nélkül felügyelhetőek ipari, intézményi és kereskedelmi objektumok, közterületek. Az IP alapú technológia segítségével költség-hatékonyan kísérhetőek figyelemmel munkafolyamatok, dokumentálhatóak és archiválhatóak biztonsági szempontból fontos események. Cégünk első sorban az IP alapú kamera rendszerek kiépítéséhez szükséges mikrohullámú gerinc hálózat kiépítésére szakosodott, mely területen nagy tapasztalattal és számos referenciával rendelkezik. Ezen rendszerintegrátori tevékenység mellett az elmúlt évek során IP kamera rendszerek forgalmazását is megkezdtük, több a piacon már jól ismert termék mellett az Airlive termékeit is forgalmazzuk.

Térfigyelő rendszerek kiépítéshez gyors és megbízható adatátviteli rendszerként a Cambium Networks mikrohullámú rendszerét ajánljuk.

A Cambium Networks adatátviteli rendszer előnyei az IP alapú kamera rendszerek esetében

  • Bizonyított megbízhatóság: Stabilabb, mint bármely WLAN eszköz. Több mint 100 országban építettek ki IP alapú hálózatokat Cambium Networks eszközökkel.
  • Rugalmas konfiguráció: A Cambium Networks vezeték nélküli szélessávú rendszerek sokféle konfigurációs megoldást támogatnak, amelyek magukba foglalják a pont-pont vagy pont-multipont topológiájú rendszerek kialakítási lehetőségét.
  • Gyors telepítés: A vezetékes rendszerekkel ellentétben a Cambium Networks eszközök telepítéséhez szükség kábelezési munka kimerül a tápvonal biztosításában, a nagy távolságú adatátvitelt a mikrohullámú eszközök biztosítják.

A rendszer az alábbi elemekből épül fel:

  • IP kamerák
  • Vezetékes vagy vezeték nélküli hálózat
  • Digitális rögzítők
  • Video szerver management szoftver

IP kamerák

Az IP kamerák rögzítik és továbbítják az élő képeket közvetlenül az IP hálózaton keresztül (pl. LAN/intranet/internet). Az IP kamerák sokrétű megoldást és tömörítési szintet biztosítanak. Lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy távoli megfigyelést végezzenek, igény esetén pedig a telepített kamerák távvezérlésére is van lehetőség ( zoom, kamera forgatás ) Alkalmazástól függően elégséges lehet egy WEB böngésző felület, valamint egy általános számítógép biztosítása, mely segítségével bárhol és bármikor nyomon követhetőek az események. Az IP kamera rendszerek kiváló minőségű digitális képek készítésére alkalmasak, amelyek tárolása, exportálása, a rögzített felvételek visszakeresése IP alapokon egyszerűen megvalósítható. Bizonyos IP kamerák progresszív letapogatási technológiát alkalmaznak, mely csökkenti a mozgásból származó elmosódást és élesebb képet szolgáltat a gyorsan mozgó tárgyakról is. Az IP alapú rendszerek rugalmasan bővíthetőek.

Vezetékes vagy vezeték nélküli hálózat

A rendszer kiépítése mind vezetékes, mind vezeték nélküli IP hálózat igénybevételével megvalósítható. A Nádor Rendszerház elsősorban a vezeték nélküli megoldás megvalósítására koncentrál, mivel nagy terület lefedését szolgáló vezeték nélküli IP alapú megfigyelő rendszerek telepítése gyors és alacsony költségek mellett kivitelezhető.

Digitális rögzítők

Biztonsági kamera rendszerek telepítésekor érdemes előre megtervezni, hogy mekkora kamera mennyiség szükséges a védendő vagy felügyelni kívánt objektum biztosításához. Amennyiben a kamera szám nem haladja meg a 16 - ot, érdemes DVR ( digital video recorder ) vagy NVR ( network video recorder ) eszközök beszerzése mellett dönteni, mely digitális adatrögzítők segítségével költséghatékony módon lehet a kamera képeket menedzselni. Ezen eszközök alkalmasak a videó felvételek tárolására, archiválására, a felvételek visszajátszására, illetve exportálására is - USB porton vagy DVD író modulon keresztül.

Video management szerver és szoftver

Szerver alapú video management rendszer lehetővé teszi a kameraszám korlátlan bővíthetőséget, a tetszőleges helyen lévő rendszer elemek (kamerák, szerverek, munkaállomások, stb.) távoli menedzselhetőségét, a rendszerre kiterjedő felhasználói jogosultságok beállítását, többcélú felhasználói kört. Igény esetén az IP alapú kamera rendszerek integrálhatóak beléptető- tűz- és riasztó rendszerekkel közös biztonsági alkalmazásként.

2020. február 14.

A Nádor Rendszerház 1991 óta foglalkozik URH rendszerek forgalmazásával. Az elmúlt évek során országos viszonteladói hálózatot hozott létre, ezáltal biztosítva az Ügyfelek gyors, rugalmas kiszolgálását.

URH rendszerekkel kapcsolatban az alábbi szolgáltatásokat biztosítja:
•ingyenes tanácsadás és igényfelmérés
•díjmentes helyszíni bejárás
•rendszertervezés
•engedélyeztetés
•diszpécseri és átjátszós rendszerek telepítése
•ingyenes tesztkészülékek biztosítása
•rádiók és tartozékaik bérbeadása rendezvényekre
•rádiórendszerek karbantartása
•szervizelés

Hytera (HYT), Icom, és Motorola típusú URH eszközök és rendszerek értékesítésével és telepítésével foglalkozik, különös tekintettel a napjainkban egyre inkább teret nyerő digitális rádió rendszerekre (DMR).

2017. április 12.

Önnek is problémát okoz, hogy a telephelyére érkező kamionforgalmat gyorsan és hatékonyan irányítsa? Rendelkezik megoldással, de az túlságosan drága és számos buktatót rejt magában?

Egyik kiemelt ügyfelünk éppen ezekkel a problémákkal küzdött, amikor megoldásért fordult szakértőinkhez. Ma már semmilyen fennakadást nem okoz számukra az óriási szállítói forgalom, a folyamataik átláthatóbbá váltak és még az erre fordított költségeik is csökkentek. 

A megoldandó probléma

Egy multinacionális gyártó cég a telephelyén hatalmas kamion forgalmat bonyolít. Naponta közel száz kamion érkezik, amelyek a gyártáshoz szükséges alkatrészeket hozzák, illetve a készterméket viszik. A parkoló és a logisztika épülete között nagy a távolság, a logisztika épülete sok beállóval rendelkezik, valamint a logisztikai folyamat részfeladatait más-más szervezeti egység végzi. Hatékony kommunikációs eszköz hiányában állandó problémát okozott a sofőrök irányítása, valamint a szervezeti egységek közötti kommunikáció.

Olyan megoldást kellett találni, amely által a sofőrök gyorsan, egyszerűen és költséghatékonyan informálhatóak minden részletről: ki, mikor, hová mehet rakodni, illetve papírmunkát intézni, valamint a cég munkatársai is folyamatosan látják a rendszerben a folyamat aktuális állapotát.

A Nádor Rendszerház által megvalósított megoldás

A Nádor Rendszerház telephelyi személyhívó rendszer bevezetését javasolta, amelynek modulárisan felépíthető szoftvere több feladat ellátására is alkalmas.Kamionhívó rendszer személyhívó

Első lépésként a portán a sofőr kap egy számozott személyhívót, amely a várakozás időtartama alatt végig nála marad.

Akár el is hagyhatja az autót, hiszen a személyhívó rendszernek köszönhetően 2-5 km-es távolságon belül bármikor elérhető. Amennyiben ő kerül sorra, szöveges üzenetet kap, amelyben pontos utasítások szerepelnek arra vonatkozóan, hogy melyik rámpához álljon be az autójával rakodáshoz, vagy hol intézheti el a papírmunkát. A sofőrnek nincs más dolga, mint követni a kölcsön kapott személyhívón keresztül érkező utasításokat, majd leadni a készüléket a munka végeztével, hiszen azt – ellentétben egy GSM telefonnal – kizárólag a cég telephelyén, ezen az egyedi rendszeren belül tudja használni.

A kliens gépekre telepített alkalmazás segítségével a cég bármelyik részlege küldhet ki üzenetet a személyhívókra. Az üzenetek lehetnek tetszőleges nyelvű, egyedi vagy előre definiált üzenetek. A szoftver egyik legnagyobb előnye, hogy a Nádor saját fejlesztése révén rugalmasan személyre szabható, így bármilyen cég számára a telephelyen belüli kommunikáció és munkafolyamatok egyik legfontosabb eszközévé válhat. Így igény esetén lehetőség van a személyhívó rendszer moduláris kiegészítésére oly módon, hogy több folyamat, illetve szervezeti egység összekapcsolásával egy komplex munkafolyamat irányítási alkalmazás állítható össze különböző jogosultsági szintekkel.

 Ez a kommunikációs megoldás gyakorlatilag ingyenesen üzemeltethető és egyszerűen működik.


A „szállítmányok” az alábbi folyamatokon mennek keresztülKamionhívó rendszer munkafolyamat

Igény esetén lehetőség van az alkalmazás módosítására, tovább fejlesztésére, hogy ezáltal a munkafolyamat testreszabott legyen, így a rendszerben dolgozó kollégák láthatják, irányíthatják, ellenőrizhetik a különböző tevékenységek mindenkori státuszát.


A rendszer felépítése és működése

  • személyhívó központ
  • személyhívók
  • kamionirányító alkalmazás

A szoftver IP hálózaton keresztül több PC-ről is működtethető párhuzamosan. Az alkalmazás egy központi PC-re kerül feltelepítésre, és ezen a gépen kerül naplózásra minden folyamat. A kliens gépekről pedig különböző jogosultságokkal tudják kezelni az alkalmazást az érintett kollégák.

Általános tudnivalók a rendszerrel kapcsolatban

  • A személyhívó központi egység 1000 végkészülék (személyhívó) kezelésére alkalmas. A végkészülékek számok, szöveges üzenetek fogadására egyaránt képesek.
  • Lehetséges szoftver környezet: Windows XP, Windows 7, Windows 8, Windows server, SQL
  • A rendszer erőforrás igénye: alap irodai PC
  • Karbantartási/üzemeltetési szerződés keretében a Nádor Rendszerház Kft. biztosítani tudja a rendszer folyamatos, zökkenőmentes, akár 7x24 órás működését.
  • Javaslatok az alkalmazás bővítésére
  • A mindenkori státuszok megjelenítésére egy távoli kijelzőn is.
  • A várt teherautók adatainak feltöltése egy listából.
  • Beléptető rendszerhez illetve rendszámfelismerő szoftverhez történő illesztés.
  • Mérlegelő szoftverhez illesztés, adatok átvétele.
  • A rendszer alkalmas csoporthívásra is, vagyis egyszerre küldhető ki riasztás az összes személyhívóra, megoldva ezzel a gyors értesítést egy esetleges vészhelyzet, kiürítés esetén.
  • Egy GSM modul beillesztésével, ill. a szoftver módosításával - SMS üzenetek továbbítására is alkalmassá lehet tenni a rendszert.

Mit nyert a cég a személyhívó rendszerrel?

  • Hatékony kommunikációs eszközt, amely egyszerűvé, gördülékennyé teszi a munkavégzést
  • Minimális fenntartási és üzemeltetési költséggel számolhat, a megtakarított összeget egyéb fejlesztésekre fordíthatja
  • Biztonságot, hiszen a telephelyen kívül nem tudják használni a készülékeket, így nem lopják el és nem kell plusz kiadásokkal számolni az eszközök pótlására.
  • Az egyedi és változó igényeikhez mindenkor rugalmasan testre szabható megoldást, amely hosszú távon megkönnyíti a logisztikai folyamatokat.
  • A Nádor szerviz hátterének, szakmai támogatásának köszönhetően garanciát arra, hogy a rendszer folyamatosan, megbízhatóan működik, így egy esetleges leállás nem okoz semmilyen veszteséget számukra.

2017. április 27.

Fokozottan tűzveszélyes telephellyel rendelkezik és hatékony riasztási rendszert keres?

 

Egy nemzetközi gyógyszergyártó cég azzal a kéréssel fordult hozzánk, hogy találjunk megoldást a telephelyén üzemeltetett saját tűzoltóság gyors és hatékony riasztási rendszerének kialakítására. Az üzem magas tűzveszélyessége miatt ugyanis minden akadályoztató tényezőt szeretett volna elkerülni a kommunikáció során, és így a lehető legtöbb eszközzel kívánták támogatni a tűzoltók munkáját.

A feladat tehát a gyorsaság, megbízhatóság és kényelem egyidejű megvalósítása egy professzionális riasztási rendszer által.

A9RB321

A megvalósított megoldás

A Nádor Rendszerház telephelyi személyhívó rendszer kialakításában látta meg a lehető legjobb és legmegbízhatóbb megoldást.

Állandó és gyors elérés

A rendszer egyik legnagyobb előnye, hogy kiküszöböli a GSM hálózatoknál tapasztalható leggyakoribb hibát, a hálózat elérhetetlenségét vagy akadozását. Mivel nem kell GSM telefont adni az érintetteknek, a visszaélésekből keletkező problémák is megszűnnek. Az alkalmazás segítségével előre gyártott csoportos üzenetek küldhetőek, egyszerre akár 1000 személyhívóra, ami a legveszélyesebb helyzetekben is azonnali riasztást tesz lehetővé. Ráadásul többé senki sem védekezhet alaptalanul azzal, hogy nem kapta meg a riasztást, hiszen a rendszer minden aktivitást naplóz, így a gyógyszergyár ezirányú aggodalma is egyszerűen megszűnt.

Biztonság és kényelem minden percben

Nem csupán a gyorsaság és megbízhatóság szolgálja a gyógyszergyár céljait, hanem a kényelem is. Ennek elsődleges oka, hogy a Nádor Rendszerház karbantartási szerződés keretében biztosítja a személyhívó rendszer 7x24 órás zökkenőmentes üzemelését. Másrészt a kompakt méretű, övcsipesszel ellátott készülékek a tűzoltók számára egyszerűen, kényelmesen hordhatóak, így semmilyen módon nem akadályozzák őket életmentő feladatukban.

A vezetőség értesítése

Igényként merült fel az is, hogy a felső vezetés minden esetben értesüljön valamilyen formában az eseményekről, riasztásokról személyhívó készülék viselése nélkül. A rendszer részét képező saját fejlesztésű szoftver módosításával ezt is lehetővé tettük, úgy hogy a GSM telefonjukra kapjanak egy sms értesítést. Természetesen ez esetben is lehetséges a csoporthívás, illetve az előre definiált üzenetek kezelésére.

Továbbfejlesztési lehetőség

Bár az üzenetek jelenleg manuális csoporthívással mennek ki, nyitott a lehetőség arra is, hogy a személyhívó rendszer riasztóbemenetét riasztó vagy tűzjelző rendszerhez kapcsolva, az üzenetek esemény alkalmával automatikusan kerüljenek kézbesítésre, az előre megadott felhasználói csoportokhoz.

Mit nyert Ügyfelünk a személyhívó rendszerrel?

  • Hatékony kommunikációs eszközt, amely egyszerűvé, gördülékennyé teszi a riasztást.
  • Minimális fenntartási és üzemeltetési költséggel számolhat, a megtakarított összeget egyéb fejlesztésekre fordíthatja.
  • A mindennapok kényelmét, hiszen a tűzoltóknak és a vezetőségnek sem kell alkalmazkodnia egy új, nehézkes rendszerhez. Pillanatok alatt könnyedén elsajátíthatják a szükséges tudnivalókat és az eszközök hordozása sem ró rájuk plusz terhet.
  • Biztonságot, hiszen a rendszeren kívül nem tudják használni a készülékeket, így nem lopják el és nem kell plusz kiadásokkal számolni az eszközök pótlására.
  • Az egyedi és változó igényeikhez mindenkor rugalmasan testre szabható megoldást, amely hosszú távon megkönnyíti a riasztási folyamatot.
  • A Nádor szerviz hátterének, szakmai támogatásának köszönhetően garanciát arra, hogy a rendszer folyamatosan, megbízhatóan működik, így egy hiba vagy leállás nem okoz semmilyen veszteséget számukra.
2014. január 15.

A Spectator SSC rendszer képes összefogni különböző platformon üzemelő ( analóg /digitális) kamera és riasztó rendszereket egy központi diszpécser rendszeren keresztül úgy, hogy a működéséhez szükséges adatkommunikáció minimális sávszélességet vesz igénybe. Teljes mértékben a felhasználási igényekre szabható, ezért alkalmas bármilyen jellegű távfelügyeleti és ellenőrzési folyamat támogatására.

A valós idejű video közvetítés, a veszélykezelés és a szoftverfejlesztés területén megszerzett szaktudás és a széles körű kutatási és fejlesztési munka eredményeként jött létre a SYROS, amely egy teljes körű biztonsági szolgáltatást nyújtó szoftver. Ez a szoftver képezi a biztonsági, egészségvédelmi és multimédiás alkalmazások alapját, melyek a Spectator Service Centre (SCC) rendszerén futnak. Minden alkalmazás, legyen az egyéni vagy közösségi, az általánosan elterjedt GUI (Graphical User Interface – grafikus felhasználói felület) rendszeren keresztül jelenik meg.

Biztonságosra tervezve

Az SSC biztonsági alkalmazásának két verziója, egy normál és egy magas biztonsági színvonalon működő megoldás érhe¬tő el.

A normál biztonsági verzió esetén az SSC egy tűzfalon keresz¬tül kapcsolódik az internethez. Ebben az esetben az SSC csak az alkalmazás által engedélyezett hálózathoz tud kapcsolód¬ni. Ez a megoldás különösen alkalmas abban az esetben, ha az operátori helyiségekben működtethető hálózattól minden más hálózatot el akarnak választani.

A magas biztonsági fokozatot nyújtó verzió használata főleg abban az esetben ajánlott, amikor nagy kockázatú adattartal¬mak kapcsolódnak az SSC-hez. Ez magába foglalja a szabvá¬nyosított, úgynevezett „galvanikus leválasztó" technológiát, ami azt jelenti, hogy a tűzfal egy végpont érzékelő egységgel is meg van erősítve, ezzel biztosítva, hogy az SSC ne tudjon közvetlenül az internetre kapcsolódni.

Rugalmasságra tervezve

Az SSC különböző ellenőrzési és kommunikációs lehetősége¬ket támogat a zárt láncú videórendszerekhez való kapcso¬lódása révén, így pl. PTZ dome kamerák, digitális képrögzí¬tők stb. alkalmazását, illetve támogat minden riasztó rend¬szer típust, amely a Contact ID kommunikációs protokollt al¬kalmazza. Ennek köszönhetően az alkalmazások rendszerbe integrálása során nem szükséges a teljes, már meglévő biz¬tonsági rendszert lecserélni, csupán kiegészítő hardware be¬ruházással és az üzemeltetési költségekkel kell kalkulálni. Az SSC központ és az operátori állomások -beruházás könnyítő módon- havi szolgáltatási díj ellenében kerülnek kihelyezésre.

Az SSC összetett alkalmazásokból álló megoldás, amely a leg¬különfélébb kliensek egyidejű csatlakozását teszi lehetővé, különböző telekommunikációs rendszerek segítségével, az analóg telefonvonaltól kezdve a GSM-en, GPRS-en, ISDN-en át a műholdas kapcsolatig.

Együttműködésre tervezve

A SYROS teljes mértékben telepített és tesztelt megoldás¬ként kerül kiszállításra az üzemeltetőhöz. Minden SYROS ter¬mék az üzemeltetők egyéni elvárásainak megfelelően kerül kialakításra.

Valamennyi program és eszköz szigorú tesztelési folyamatot követően kerül beépítésre, ezzel biztosítva, hogy minden az előírásoknak megfelelően működjön. A folyamatos működést a szigorú vizsgálatok mellett a teljes körű hardver redundan¬cia is elősegíti. A napi 24 órában és heti hét napban műkö¬dő on-line szervízszolgáltatással a Nádor Rendszerház és a Spectator a rendszer teljes fenntartását biztosítja. A berende¬zések folyamatosan szinkronban vannak a rendszerfejleszté¬sekkel, az üzemeltetés támogatására pedig rendszeres keres¬kedelmi, technikai és üzemeltetői tréningeket biztosítanak.

A rendszer főbb ismérvei

  • Több felhasználós Kliens - Szerver Hálózat
  • Stabil SQL adatbázis, Oracle platform
  • Átfogó keresési felület és riportok
  • Manuálisan és / vagy automatikusan készített jelentések
  • Rugalmas keresési lehetőség az adatbázisokban
  • Az új berendezések könnyen csatlakoztathatók a már meglévő rendszerhez, az erre a célra kifejlesztett technológi¬ának köszönhetően
  • Felhasználó által meghatározható eseményprioritási beállítások
  • Professzionális hívásmenedzsment
  • Hívásátirányítás harmadik fél felé - bevetési szervezetek, rendőrség, polgári védelem
  • Master/slave konfiguráció megjelenítése a különböző operátorok számára
  • Interaktív térképek a gyors helymeghatározás és kamera irányítás érdekében

További lehetőségek:

  • végtelen számú felhasználó regisztráció
  • archiválás
  • telefonkönyv
  • mobiltelefon hívása
  • SMS jelentés küldése
  • fax jelentés küldése
  • email jelentés küldése
  • jelentés nyomtatása postázáshoz
  • kamera beállítása riasztás megerősítésre
  • a kamerakép videó falra küldése a folyamatos megfigyelés érdekében bármilyen esemény esetén
  • riasztás fogadás - a riasztás fogadott módba kerül, így látható, ha visszakerül normál módba
  • Az eseményekről szóló jelentés mobiltelefonon, e-mailben vagy faxon érkezhet. A bejelentés több telefonra, ema¬il címre vagy faxra is küldhető egyidejűleg.
  • Video/CCTV rendszer integrálható
  • Video felügyelet TCP/IP-n keresztül
  • Kérés esetén kétirányú audio és/vagy video kapcsolat
  • Minden, az ügyfél telephelyein zajló video és audio kommunikáció rögzítésre kerül
  • Átfogó nyitási/zárási menedzsment, korlátlan számú időszak beállítási lehetőséggel. Az egyes időszakok 15 perctől 1 napig tarthatnak. Beállíthatók szünetek és egyedi idők, melyek felülírják az általános heti ellenőrzéseket.
  • Következetes grafikus felhasználói felület a teljes programban
  • Több nyelvű felhasználói felület: angol, német, francia és arab. Igény esetén további nyelvre történő fordítás kivi¬telezhető.
  • Kifinomult akció terv, a döntési mechanizmus folyamatábrának megfelelően kialakítva. Az üzemeltető egyértelmű¬en látja, hogy ki a kapcsolattartó, és hogy az egyes események esetén milyen beavatkozás szükséges. Ezen funkció az ügyfél, az esemény típusok és a felhasználási körülményekhez alakítható.
  • Elérhetőség több mint 25000 felhasználó számára.
  • Skálázhatóság: a rendszer a szükséges üzemeltetői számmal együtt növekszik
  • Kulcsrakész rendszer, beleértve az üzemeltetési, felügyelői és kereskedelmi tréningeket

Referenciák

Nyugat-Európa:

Német rendőrség, NRW, Németország

Bosch Kommunikációs központ, Németország

SMC/ChubbVarel(UTC), Hollandia

Dél- és Közép-Európa/ CIS:

GSS/Rompetrol, Románia

Spectator Cyprus, Larnaca, Ciprus

Cerber Group, Perm, Oroszország

Közel-Kelet / Távol-Kelet:

Polgári Védelmi és Belügyminisztérium, Qatar & Bahrain

(belügyminisztérium, országos tűzjelző rendszer távfelügyelete)

Argus, Mumbai, India (bank, ATM felügyeleti rendszer)

Latin Amerika:

Spectator Latin Amerika, Manizales, Kolumbia

Dél-Afrika:

South African Police Services (SAPS), CCR, Fokváros