Oldalunk a zavartalan működéshez cookiekat (sütiket) használ, ment le az Ön gépére. Ezek használatát engedélyeznie kell böngészőjében.

Kérjük adja meg adatait az ajánlatkéréshez! (a *-gal jelölt mezők kitöltése elengedhetetlen)

Telephelyi személyhívó rendszerek

Az élet bármely területén – legyen az ipari, logisztikai vagy egészségügyi létesítmény - fontos a munkatársak gyors elérhetőségének biztosítása. Ennek ellenére számtalan esetben előfordul, hogy hiába kutatnak a keresett személy után, nem találják őt. Józan paraszti ésszel mindannyiunk azt válaszolná, hogy ennek a problémának a kiküszöbölésére találták ki a GSM telefont, és ez a válasz részben meg is állja a helyét.

Azokban az esetekben, mikor egyszerre több személyt szeretnénk elérni vagy munkatársunk nem használhat olyan eszközt, amely rádiófrekvenciás sugárzást bocsájt ki telphelyi személyhívó rendszer kiépítését javasoljuk.

A telephelyi személyhívó rendszer főbb előnyei

  • egyszeri beruházás
  • olcsó üzemeltetés mind a rendszer, mind a végkészülékek esetében
  • személyre szabható működés
  • bővíthető funkciók: sms küldés, riasztás, előre gyártott szöveges üzenetek, tűzjelző/riasztó rendszerhez illesztés, stb.
  • numerikus üzenetek küldése telefonkészülékről díjmentesen
  • szöveges üzenetek küldése számítógépes hálózatról díjmentesen
  • a vevőkészülék nem bocsát ki semmilyen rádiófrekvenciás sugárzást, így olyan helyeken is biztonságosan használható, ahol a mobiltelefonok által kibocsátott jelek zavart okozhatnak
  • olyan katasztrófa helyzetekben is működőképes, amikor más rendszerek esetleg nem
  • 1000 vevőkészülék kezelésére alkalmas
  • a vevőkészülékek nem bocsátanak ki semmilyen rádiófrekvenciás sugárzást
  • egyedi fejlesztése révén bármilyen meglévő rendszerhez illeszthető!

A személyhívó rendszerek működése

A telephelyi személyhívó rendszerek 1-5 km-es hatótávolságon belül üzemelnek. Egyszeri beruházási költséget követően, nagyon alacsony üzemeltetési és karbantartási költségek mellett működtethetőek. A rendszer lehetőséget biztosít a közvetlen üzenetküldésre (DTMF üzemmódú telefonkészülékekről vagy webes felületen keresztül), helyi operátor (telefonközpontos) segítségével, vagy automatikusan a felügyeleti és biztonsági riasztóbemeneten át. Az üzenetek kezdeményezése természetesen nem jár költséggel egyik esetben sem. A kiküldött üzenetek lehetnek numerikusak és alfanumerikusak egyaránt.

A rendszer felépítése

Személyhívó központi egység

Jellemzők:

  • 75 csoport
  • naplózás
  • szöveges üzenet küldése
  • 1000 készülék kiszolgálása
  • riasztó bemenet (opció)
  • telefoncsatoló (opció) - lehetővé teszi a belső hálózaton történő automatikus üzenetküldést

A központi egység moduláris felépítésű, így opcionális tartozékként rendelhető a telefoncsatoló és a riasztóbemenet.

Személyre szabott alkalmazás

Az alkalmazás szoftver a megrendelő igényeinek megfelelően, egyedileg készül.

Antenna rendszer

Az antenna rendszer gyakorlatilag a hardver működéséhez szükséges háttér infrastruktúra kialakítása, helyi adottságok alapján, bármilyen szélsőséges  körülménynek megfelelően. A rendszer kialakításához előzetes bejárás szükséges, ahol szakembereink felmérik, tesztelik és kijelölik a rendszerben működő antennák helyét.

A Nádor Rendszerház 1992 óta forgalmaz telephelyi személyhívó rendszereket, megvalósítva a hatékony, rugalmas kommunikációt, alacsony üzemeltetési költségek mellett.

Javasolt felhasználási területek:

  • logisztikai központok (kamion hívó/irányító)
  • ipari létesítmények (karbantartó hívó)
  • egészségügyi intézmények
  • vendéglátóipari egységek

Referenciák:

  • összbudapesti személyhívó rendszer (20 kórház)
  • Audi Motor Hungária
  • logisztikai központok
  • Chinoin, EGIS
  • önkéntes tűzoltóságok
  • Velux
  • Procter & Gamble
  • Auchan
  • SOTE
  • Syngenta
  • BENTELER Autotechnika Kft.
  • Delphi, Tatabánya