Oldalunk a zavartalan működéshez cookiekat (sütiket) használ, ment le az Ön gépére. Ezek használatát engedélyeznie kell böngészőjében.

hírek, akciók

Kérjük adja meg adatait az ajánlatkéréshez! (a *-gal jelölt mezők kitöltése elengedhetetlen)

ASP üzleti reggeli a Nádorral!

Sok szeretettel meghívjuk a Nádor Rendszerház szervezésében zajló ASP üzleti reggelire, ahol szakértőink teljeskörű tájékoztatással és szaktanácsadással várják a résztvevőket!

Törvényi felhatalmazás alapján az önkormányzati ASP rendszerről szóló 257/2016. (VIII. 31.) Korm. rendelet (Továbbiakban: ASP Korm. rendelet) szabályozza az önkormányzati ASP rendszerhez való csatlakozás módját, a csatlakozás végső határidejét, az önkormányzati ASP rendszer szakrendszereit, az önkormányzati adattárházat működtető szervet, az önkormányzati adattár adatai forrását és az önkormányzati adattárházból történő adatlekérdezés, adatösszegzés és adatszolgáltatás feltételeit.

Az önkormányzati ASP központ az uniós forrásból megvalósult EKOP-2.1.25. „Önkormányzati ASP központ felállítása” című kiemelt projekt keretében került kialakításra. A projekt megvalósítása kapcsán a következő szakrendszeri szolgáltatások jöttek létre:

- keretrendszer
- gazdálkodási rendszer
- ingatlanvagyon-kataszter rendszer
- önkormányzati adó rendszer
- iratkezelő rendszer
- önkormányzati és elektronikus ügyintézési portálrendszer
- ipar- és kereskedelmi rendszer

 

A Nádor Rendszerház (mérnökei és szaktanácsadói segítségével) az alábbi területeken támogatják a Hivatal ASP rendszerhez történő csatlakozását és a pályázati dokumentáció összeállítását:

  • A Hivatal jelenlegi erőforrásainak felmérése, és a csatlakozáshoz szükséges eszközök meghatározása
  • A pályázati anyag összeállítása, és a szükséges nyilatkozatok elkészítésének koordinálása, segítése
  • Eszközök beszerzése (szoftverrel együtt):
    - Munkaállomás (PC és szoftver) (opcionálisan beszerzendő)
    - Laptop (eszköz és szoftver) (opcionálisan beszerzendő)
    - Monitor (opcionálisan beszerzendő)
    - Kártyaolvasó (kötelezően beszerzendő)
    - Nyomtató (opcionálisan beszerzendő)
    - NTG csatlakozáshoz szükséges, hivatal oldali hálózati eszközök (rack szekrény, szünetmentes tápegység, switch) (opcionálisan beszerzendő)
  • SZAKMAI TEVÉKENYSÉGEK
    - Működésfejlesztés és szabályozási keretek kialakítása
    - Informatikai Biztonsági Szabályzat elkészítése vagy módosítása
    - Iratkezelési szabályzat felülvizsgálata és módosítása
    - az ASP rendszer bevezetése céljából releváns szabályzatok módosítása
  • Önkormányzatok elektronikus ügyintézésének tervezése, kialakítása, fejlesztése
  • Migráció: az Önkormányzati szakrendszerek adatminőségének javítása, migrációja

A Nádor Rendszerház szervezésében zajló ASP üzleti reggeli során teljes körű tájékoztatást adnunk ügyfeleink és az érdeklődők számára a közelgő ASP csatlakozás részleteiről. Az esemény keretében választ illetve megoldást kaphatnak vonatkozó kérdéseikre és felmerülő problémáikra.

A nagy érdeklődésre való tekintettel februárban, még két alkalommal biztosítunk ASP Üzleti reggelit az érdeklődők számára. Az esemény szervezés alatt áll, hamarosan tájékoztatjuk Önöket a pontos idejéről és a helyszínről!

 

Addig is, kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal, mindenben állunk rendelkezésükre!